26 mei sluiten wij feestelijk het seizoen af!

Geschreven op zaterdag 21 april 2018 16:02 door Ralph Souren.

Beste voetballers en ouders,

De zon heeft haar intrede gedaan en dus betekent dat ook dat het einde van het voetbalseizoen weer in zicht komt.

Voor de afsluiting van seizoen 2017/2018 zal daarom op zaterdag 26 mei een eindactiviteit plaatsvinden bij/op/rond het complex in Schin op Geul.

De activiteit start om 15.00 uur en duurt tot ongeveer 20.00 uur en is voor alle spelers (ook als je nog geen wedstrijden speelt) en hun ouders/begeleiders, broertjes en zusjes.

De activiteit staat in het teken van sportief en gezellig samenzijn, dus geschikt voor iedereen!

Voor de deelnemende jeugd vragen we een bijdrage van € 2,50 p.p. (ter plekke te betalen) waarbij diverse traktaties zijn inbegrepen. Overige consumpties en versnaperingen zijn voor eigen rekening. In de loop van de middag zal de BBQ worden aangemaakt.

Alle voetballers (ook als je nog geen wedstrijden speelt) hun ouders en broertjes/zusjes zijn welkom deze middag.

Graag vernemen we van jullie de naam/namen van de voetballers en ouders, broertjes en zusjes die deze middag meekomen. Voor deze middag kunnen we nog extra handjes gebruiken, dus als jullie willen helpen geef dat dan s.v.p. door bij de aanmelding. Gelieve dit uiterlijk 15 mei door te geven via jeugdactiviteiten@svgeuldal.nl. Na aanmelding wordt een bevestiging verstuurd.

Namens de activiteitencommissie SV Geuldal hopelijk tot 26 mei!

Klik hier om de uitnodiging in PDF te downloaden.