C1 wint ook derde competitiewedstrijd.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op dinsdag 7 oktober 2014 08:46 door Bart Schrouff.

De derde competitiewedstrijd was uit naar Scharn C3.

In de eerste helft begonnen we te afwachtend op het kunstgras in Scharn. Steeds waren we een stapje te laat en niet alert genoeg, en hierdoor kwamen we niet goed in de wedstrijd. De eerste helft was er dan ook een zonder grote kansen voor beide teams en er werd weining weggegeven. Inde rust spraken we af feller te zijn en wat meer vooruit te voetballen. Dat lukte redelijk. Doordat we druk zetten werd de verdediging van Scharn wat onzekerder en benutte Ruben mooi een kans 0-1. Hierna gingen we wat beter voetballen en uit een snelle counter scoorde Kylian de 0-2. Helaas knokte Scharn zich knap terug en na nonchalant uitverdedigen van onze kant knalde Scharn de bal vanaf 20 meter mooi in de kruising 1-2. Wij bleven echter de betere kansen krijgen en uiteindelijk scoorde Kylian nog eens uit een counter de 1-3. Uiteindelijk een verdiende overwinning maar echt makkelijk ging het zeker niet. Zaterdag thuis in Wijlre tegen Minor-Wijnandia.