D1 komt nog aardig terug maar gaat met lege handen naar huis.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 13 oktober 2014 08:51 door SV Geuldal.

SC Jekerdal D2.-Struchter Boys/Wijlre D1

11-10-2014.

We lopen het veld van Jekerdal op met het gevoel: oké dit winnen we jongens. De wedstrijd begint en allebei de partijen knokken keihard. Na 15 minuten spelen valt Jekerdal aan en scoort. We blijven knokken maar toch scoort Jekerdal nog drie keer. Na een goeie speech van Wil gaan we weer met goede moed het veld op. Helaas scoort Jekerdal dan de 5-0. Dan bouwen we van achter op en gaat de bal naar het middenveld Scott geeft voor op Ivo en hij scooooooooooooort !!! het staat 5-1 met nog 15 minuten te gaan. Dan maken we weer een mooie actie en Ivo legt hem perfect voor Jimi, Jimi neemt aan en schiet keihard in het doel, goal !!! 5-2 nog 10 minuten te gaan. Jekerdal maakt ook een heel mooie actie en scoort 6-2. Dan met nog een kleine 10 minuutjes te gaan maken we weer een mooie actie en scoort Ivo de 6-3. De scheids fluit af en de wedstrijd is gespeeld.

Man of the match: Jimi, omdat hij mooie acties maakte en ook een mooie goal.

Wouter Salden