MD1 knap langs Bunde MD1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 29 november 2014 23:26 door SV Geuldal.

Vandaag stond het duel tegen Bunde MD1 op het programma. Al vroeg stonden onze meiden op het veld.
Het was frisjes, maar het zonnetje scheen en de herfstkleuren waren prachtig.

Vanaf de eerste minuut waren onze meiden van de partij. Van het dromen van vorige week was niks meer terug te zien. De meiden waren aan elkaar gewaagd, het spel ging op en neer en beide team kregen kansen. Onze keepster Noa speelde een puike wedstrijd en stond haar ‘mannetje’ in het doel. Toch was het Bunde die als eerste scoorde. Na een knappe redding van onze keepster lukte het één van de meiden van Bunde in de rebound te scoren. 0-1 achter. Al vlot volgde een doelpunt van onze meiden. Na een mooie aanval scoorde Esther knap de gelijkmaker, 1-1.

Na rust bleef het spel op en neer gaan. Beide teams kregen kansen en maakten het erg spannend. Aan het einde van de 2e helft lukte het onze meiden om de 2-1 te scoren. Een doelpunt dat flink gevierd werd.

Meiden een prachtige wedstrijd, zeer sportief en veel inzet van beide teams.

Proficiat!

Micha & Maurice