Rabobank Clubkas Campagne Centraal Zuid Limburg

Geschreven op woensdag 2 mei 2018 23:08 door SV Geuldal.
Beste leden van SV Geuldal,

Jouw stem is geld waard! SV Geuldal doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Centraal Zuid-Limburg. Om een zo hoog mogelijk bedrag bij elkaar te verzamelen hebben we jouw hulp hard nodig. Ben je lid van Rabobank Centraal Zuid-Limburg ga dan van 8 t/m 23 mei 2018 naar http://rabo.nl/w32il4kd en stem op onze club! #ClubkasCZL

Vitaal Centraal Zuid-Limburg
Rabobank Centraal Zuid-Limburg draagt het rijke verenigingsleven een warm hart toe. Jaarlijks stelt onze bank een deel van de winst, het coöperatief dividend, beschikbaar als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven als investering in een Vitaal Centraal Zuid-Limburg. Ook in 2018 kan onze vereniging een donatie ontvangen via de Rabobank Clubkas Campagne. Deze campagne vindt online plaats in mei. Door middel van stemmen bepalen de leden van Rabobank Centraal Zuid-Limburg de hoogte van de donatie voor onze vereniging.

Stemperiode
Van 8 t/m 23 mei 2018 mogen alle leden (natuurlijke personen, die per 1 januari 2018 lid zijn van onze bank) hun stem uitbrengen op hun favoriete verenigingen. Leden ontvangen hun stemcode 8 mei per post.

Met sportieve groet,

SV Geuldal