Strucht/Wijlre B1 kent geen problemen met Berg/Vilt B1.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 13 september 2014 20:47 door SV Geuldal.

Vandaag speelden we onze 3de en laatste poulewedstrijd in de beker tegen Berg B1. De volgende ronde was onhaalbaar na de 6-0 nederlaag tegen Rood Groen van afgelopen donderdag. Maar toch wilden we het er vandaag het beste van maken.

Al leek dat in het begin niet zo. Berg, die natuurlijk gebrand waren om te winnen nadat ze tegen Daalhof en Rood Groen pijnlijk ten onder gingen, begon fel aan de wedstrijd en kreeg enkele kleine kansjes. Wij begonnen daarentegen erg ongeconcentreerd in dat eerste kwartier.

Maar toen eenmaal het eerste doelpunt erin lag ging het een stuk soepeler draaien. We kregen kans op kans en de aanval van Berg kon het offensief van het eerste kwartier niet meer opbrengen. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een duidelijke 10-0 overwinning voor Strucht/Wijlre. De doelpuntenmakers waren:
1-0 Cas
2-0 Mika
3-0 Jesper
4-0 Liam
Rust
5-0 Jesper
6-0 Denys
7-0 Denys
8-0 Denys
9-0 Denys
10-0 Denys
Denys had dus een groot aandeel in deze wedstrijd met maar liefst 5 doelpunten.

De volgende ronde van de beker hebben we dus niet kunnen halen. Dat betekent dat we ons vol op de competitie kunnen richten. Die begint volgende week alweer, dan gaan we op bezoek bij Leonidas.