SV Geuldal 1 krijgt hulp van JO9

Geschreven op dinsdag 21 november 2017 12:53 door SV Geuldal.

Aanstaande zondag 26 november speelt het eerste elftal van SV Geuldal de thuiswedstrijd tegen Sylvia. Voor beide teams een belangrijke pot omdat ze de punten goed kunnen gebruiken.

Om die steun kracht bij te zetten speelt de JO9 van SV Geuldal aanstaande zondag de voorwedstrijd van SV Geuldal – Sylvia tegen de leeftijdsgenootjes van JO9 van Sylvia.

Deze voorwedstrijd wordt om 12.45 uur gespeeld in Wijlre voorafgaand aan warming up van beide teams, zodat ze het goede voorbeeld kunnen volgen. De youngsters zullen aansluitend de line-up verzorgen voor beide elftallen om ze nog wat tips mee te geven.

Iedereen is van harte uitgenodigd om deze bijzondere gelegenheid bij te wonen en vooral onze teams naar de overwinning te schreeuwen!

Tot zondag!