SV Geuldal opent jubileumjaar tegen MVV Maastricht

Geschreven op maandag 1 juli 2024 23:00 door Ralph Souren.

Op 1 juli 2025 viert SV Geuldal zijn 10-jarig jubileum. De club, ontstaan uit een fusie van Struchter Boys en VV Wijlre, gaat het komende jaar dus zijn tiende seizoen spelen. Reden genoeg om de slingers op te hangen: het hele jaar viert SV Geuldal feest! Met allerlei activiteiten en festiviteiten vieren we met alle leden én supporters van de club het eerste decennium van onze vereniging.

We trappen het feestjaar af op dinsdag 23 juli met een bijzondere wedstrijd, namelijk tegen MVV Maastricht! De sterrendragers zullen hun zevende oefenwedstrijd in aanloop naar het nieuwe seizoen afwerken op Sportpark Achter het Kasteel in Wijlre. De wedstrijd begint om 19:00 uur. Kaarten zijn aan de deur te koop voor € 5,00 per stuk.

We zijn zeer vereerd MVV op 23 juli te mogen ontvangen en hopen op een mooie opkomst langs de lijn!

Meer informatie over de rest van het jubileumprogramma volgt snel. Maar alvast een kleine tip: houd 23 en 24 mei en 27 t/m 29 juni 2025 alvast vrij in jouw agenda!