Wielderspelen 2018 rond Sportpark Achter het Kasteel

Geschreven op maandag 28 mei 2018 12:58 door SV Geuldal.

Wielderspelen 2018, een “buurt overkoepelend” spel georganiseerd door de 4 buurtverenigingen uit Wijlre die met elkaar de strijd aangaan.

Zaterdag 9 juni a.s. vanaf 14.00 uur in Wijlre, Sportpark Achter het Kasteel.

Voor dit evenement zijn wij op zoek naar leden van de buurtvereniging voor het spelen van meerdere spellen.
Hierbij moet je denk aan: behendigheid, inzicht en collectief geheugen, dus geschikt voor alle leeftijden.
De team grootte is onbeperkt want bij elk spel kun je een ander team samenstellen, dus meld je aan zodat jouw buurtvereniging zo sterk mogelijk voor de dag komt.

Aanmelden kan via onderstaande heren of via het e-mailadres van de buurtvereniging.
• Nuuj Buurt Micha Heckmanns, Burgemeester van Laarstraat 21 (nuujbuurt.wielder@gmail.com).
• ’t Wielderheukske Walter Adang, Knipstraat 1D
• Etenaken Roger van Wissen, Klapstraat 15
• Stokhem Frank Esser, Stokhem 78

Aanmelden graag vóór 1 juni!
Ook als je niet lid bent van de buurtvereniging of wilt deelnemen ben je van harte welkom.